28 Kasım 2007 Çarşamba

Duygu beni bırakma şarkı sözleri

Duygu beni bırakma şarkı sözleri

Aslında grup kapkara olarakta bir yerde görmüştüm ama nese

Şarkımız bu ilk önce dinlemek istersiniz belki ;)



Duygu beni bırakma şarkı sözü ==>
.................................................

Git hadi git ciğerim yanıyor
Son gece bu beni sevsen ne olur
Kim saracak beni kim sevecek
Dur dokunma yüreğim acıyor
Sevme beni sevdalardan vurgunlar yedim
Bana çok gördüğün aşkı sen ellere ver
Terk edilişim ilk değil alışır gönlüm
Sevilmeden sevmek varya oda beter
Sevilmeden sevmek varya oda beter

Hadi beni öldür beni unut
Hadi beni göm yalnızlığa
Hadi bana hepsi yalanda de beni bırakma

Hadi beni öldür beni unut
Hadi beni göm yalnızlığa
Hadi bana hepsi yalanda de beni bırakma


Etiket:
beni bırakma, duygu, git hadi git, grup, grup kapkara, söz, video-kategori, şarkı, şarkı sözleri

12 yorum:

  1. tam anlamyla SÜPER yaaa ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. col güzel olmus ellerinize saglık tam olarak beni hitap edıyor dinledikce mutlu oluyorum

    YanıtlaSil
  3. soner arıcanın şarkısı :S bunların değil bu şarkı.... çalıntıdır dikkatinize

    YanıtlaSil
  4. şarkı tek kelimeylesüper bu şarkıyı hiç bilmiyodum taki aşkım gönderene kadar süper bi şarkı

    YanıtlaSil
  5. şarkının sözleri duygunun sesiyle çok güzel bir bütün oldu...
    süpersiniz başarılarınızın devamı nı dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. çok seviorum bu şarkı yı bizde var nazo da niloda hepsini seviyorum çok güzel tebrikler gerçekten çokk seviyorum bu şarkıda hep sevdiklerimi hatırlıyorum

    YanıtlaSil
  7. bu şarkı beni anlatıyor süperrrr

    YanıtlaSil
  8. spr bişi chok beendm )(=

    YanıtlaSil
  9. soner arıcada söylemiş bu şarkıyı ama bu daha güzel

    YanıtlaSil
  10. süper ama süpper yani son derece süper bi şarkı aynısının tıpkısını ben söylüyorum ama ne diyebilirimki süper

    YanıtlaSil
  11. bn bu şarkıyla oqulda 1. oldum.eee sesimde güsel olunca kaptım birinciliği.eee sesim güsel,fiziğim güzel,kendim güsel,esmerliğim güsel olunca okulda hava atmadığım kıss yokk.okulun en havalı kızı ßnm...

    YanıtlaSil

Bi Güzellikte Sen Kat...