30 Kasım 2007 Cuma

Keremcem - high school musical şarkısı içimdeki müzik sen

Keremcem - high school musical şarkısı içimdeki müzik sen

( Şarkı sözleri için tıklayın )

Yazın izlemiştim bu filimi çokta güzel baya beğenmiştim müzikdi ,çoşkuydu, eğlenceli ve renkli karakterler falan çok sarmıştı.
Müzik kanallarından birine takılırken de keremcemin şarkısında o filimden karelerin olduğunu gördüm baya şaşırdım daha sonra işte o filimin şarkısı olduğunu anladım. :)

Nese lafı uzatmadan belki dinlemek istersiniz şarkıyı ===>


Etiket:high school musical, içimdeki müzik sen, kerem, keremcem, müzik, video-kategori

66 yorum:

  1. ya süper ya keşke aşkım olan chad danforth da çok fazla görüntü yok yaaa üüff onu çok seviyorum biricik aşkımmmmmmmmmm ondan vazgeçemem

    YanıtlaSil
  2. Şu konu sana yardımcı olabilir büyük ihtimalle. :) [Link : http://bilgiguncem.blogspot.com/2007/12/high-school-musical-derlemesi.html ]

    YanıtlaSil
  3. corbin you are themüzic in me

    YanıtlaSil
  4. ashley zac lucas vanessa monique ve corbini çokkkkk seviyorum cdden filmi izliyorum süper bir film umarım hep devamı gelir tüm hsm oyumcularına başarılar sizi çooooooooooooooook seviyorum ve esra arkadaşım bana bu filmi tanıttığı için çok thanks

    YanıtlaSil
  5. hıgh school musical bütün oyuncuları çok seviyorumm özellikle ashleyi başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  6. hıgh school musıcal sizi çoooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  7. benden önceki o3 yazıları gönderen ben hicabe hıgh school musıcalı cok srvıyorum

    YanıtlaSil
  8. keremcem hayranıyım o benim 1 tane aşkım müthiş 1 şarkı

    YanıtlaSil
  9. muthiş 1 şarkıııı fevkalade

    YanıtlaSil
  10. SLM BEN BERİL ÇOK GÜZEL MUTHİŞ CANIM AŞKIM KEREMCEM

    YanıtlaSil
  11. mıthiş ben 5_b e gidiom adım berıl işte msn berus97@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. troooyyy bayılıyorummyyaaa..:):)

    YanıtlaSil
  13. muthiş 100000000000 kere dinlesem yinede bıkmamm

    YanıtlaSil
  14. yha o mavi gözlü çocuk aşkımsın sırf bu yüzden hing school müzical li dinliyorum hele o göz kırp ması harika

    YanıtlaSil
  15. siz buradaki abesleri ve abes yazılarını bırakın ben high school musıclın tam fanatiğiyim.tüm şarkılarını biliyorum .ve sen genç bu filmin şarkılarını türkçeye çeviripte söylemeye devam et bence.sen bunun için yaratıkmışsın cnm

    YanıtlaSil
  16. saf o mavi gözlü dediğin çocuk zachary david alexander efron adını bile bilmiyosan sana allah vaesin cnm

    YanıtlaSil
  17. sizler daha uyanmadan where is the hareket:there is the bereket diyom falan yani.

    YanıtlaSil
  18. şey bn safira bu arada zac in kardeşide yakışıklı dylan efron buda bnden sze bi kıyk olsun 'mavi gözlü çocuğu diyen şahısa'

    YanıtlaSil
  19. bu arada o 3 yorumu gönderende bnm haahaaha.

    YanıtlaSil
  20. high school musical i çok seviyorum. ((zac&vanessa)) birbirlerine çok yakışıyolar

    YanıtlaSil
  21. YA BEN HİGH SCHOOL MUSİCAL A BAYILIYORUM BU FİLMİ HEP İZLERİM HELE ZAC EFRON BNM AŞKIM YA ÇOK YAKIŞIKLI VANESSSA İLE ZAC BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIOLAR BENCE

    YanıtlaSil
  22. bu şarkı harika genç sen devam et bn safira

    YanıtlaSil
  23. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çok beğendim orada olmayı çok isterdim

    YanıtlaSil
  24. bEN KEREMCEMİN İÇİMDEKİ MÜZİK SENSİN MÜZİĞİNİ ÇOK BEYENDİM ANCAK GURUP ONU YARATIYOR
    GABRİELLAYI ÇOK BEYENİYORUM.BEN MÜÜZİKLERİNİN HEPSİNİ BİLİYORUM SİZİ ÇOK SEVİYORUM !!! GABRİELLA YA

    YanıtlaSil
  25. Hıng School Musicalı çok seviyorum ve gabriella yerinde olmak çok istiyorum.Seni çok seviyorum gabriella içimdeki müziği sen yarattın I LOVE YOU GABRİELLA :) !

    YanıtlaSil
  26. 3Tay'la GABRİELLA NIN AŞKI BÜYÜK BİR AŞK İŞŞALLAH BİZİM AŞKMIZ 'DA BÖYLE OLUR BİRİCİK AŞKIMMMMMM LA SİZİ VE BİRİCİK AŞŞŞKIIIIIIIIIIMIIIIII ÇOK SEVİYORUM :)!

    YanıtlaSil
  27. BEN HIGH SCHOOL MUSİCAL HAYRANIYIM VE GABRİELLA MONTAZİ YAKINDAN BİR MAĞAZADA GÖRDÜM ÇOK ŞİRİN VE MAKYAJSIZ ÜSTÜNE YOK YOK BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  28. HIGH SCHOOL MUSİCAL ONLARI ÇOK SEVİYORUM SHARPAY TROY GABRİELLA TANIŞMAK İSTİYORUM

    YanıtlaSil
  29. High School Musical'ı çok seviyorum En büyük dileğim onları görmek yaa bayılıyorum onlara

    YanıtlaSil
  30. high school musical'a bayılıyorum tabi şarkılarınada

    YanıtlaSil
  31. high school musical'ın şarkılarını beğeniyorum ama bu şarkıya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  32. ay zac çok yakışıklı ben bu çocuğa bayılıorum hatta onun için nerdeyse ölürüm keşke vanessanın yerinde olabilseydim ama öle bir şansımız yoq.:( zac I LOVE YOU

    MSN fulyahepsi@hotmail.com

    sadece zac hakkında konuşmak isteyenler eklesimn zac seni seviyorum!!!!!!!!!:****** muck

    YanıtlaSil
  33. süper bir şey en sevdiğim müzik içimdeki müzik o çok güzel baayıllldıımmmmm

    YanıtlaSil
  34. vanessa ve zack çok yakışıyorlar mükemmel bir çift bu arada msnem tatli_ki_eren@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. biribirlerine çok yakışıor
    bu müziği 100,000 defa dinlesem de bıkmam ve hep dinlerme e devam ederim

    YanıtlaSil
  36. vanessa hayranım
    troy a aşıım
    tüm hıgh school musical grubunu çok seviorum


    MELİSA

    YanıtlaSil
  37. bnce veri veri gotttttt yani süper bn zaten bu şarkıya bayılıyom ver veri gottttttttt

    YanıtlaSil
  38. you are the müzic troy


    ı love you troy

    YanıtlaSil
  39. arkadaşlar bazılarımız gerçek isimlerini bilmiyolar galiba gabriellanın gerçek adı vanessa troyun ise zac ona göre

    YanıtlaSil
  40. sizi çoook seviyorummmmmmmmmmmmm özellikle vanessa ve zac efronu bir ara soyak 1. bölgeye gelin 12. kat d2 daire 49

    YanıtlaSil
  41. sizi çoook seviyorum özellikle vanessa ve zac efron bi ara soyak 1. bölge d2 daire 49

    YanıtlaSil
  42. gabrialla montezin hastasıyım çok güzel ayrıca troyun gözleride yakıyor hele göz kırpmaları masmavi gözleriyle keremcemde hiç fena sayılmaz ikiside çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  43. ben zac vede vanessaya bayılıom yhaa

    YanıtlaSil
  44. bn high school un hayranlarıym

    YanıtlaSil
  45. sizi cok sevyorum ömür boyu sevecem

    YanıtlaSil
  46. bn zac e hayranım istersem olum onun için!!!!...


    I LOVE YOU ZAC (L)

    YanıtlaSil
  47. bn zac e hayranım istersem olum onun için!!!!...


    I LOVE YOU ZAC (L)

    YanıtlaSil
  48. bn en çok vanessa yı seviyorm hatta onu grmek istiyorum yanında bide zac efron ayyy süper olur vanessayı seviyorm zac efrona aşık oldm

    YanıtlaSil
  49. ben ve grubum hing school olduk 3 kız 3 erkek zac ve venessa abla ve abicim bana msn nizi verir misin?

    YanıtlaSil
  50. Ya bayılıom:):):) uf sese bak ya cok gzl arkadaşlar yani high scool musical

    YanıtlaSil
  51. Hıgh school musical Troy ve Gabriella size bayılıyorum.
    I love you

    YanıtlaSil
  52. troyu ve gabriel çok yakışyolar birbirlerine troy çok yakışıklı ama gözleri çok güzel

    YanıtlaSil
  53. bn hepsinin çok sevıyorum ama ashley venessa lucasın yeri ayrı onları daha çok seviyorum

    YanıtlaSil
  54. keremcem çok güzel söylemiş ama hıgh school musıcal daha güzel söylüyor

    YanıtlaSil
  55. çok güzel bir şarkı bi kere dinledim ve bayıldım

    YanıtlaSil
  56. ya size aşığım I LOVE YOU VANESSA AND ZAC SİZİ ÖPMEK VE GÖRMEK İSTİYORUM MSN:zeynep.ucar99@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Ben Hıgh School Musıcal' ı gördüm. Hiç kimse de bence bu şans yok. Ben hariç... Zac ile konuşmak müthiş bir şey sizi esirgemesin :D:D Hele hele Venessa ile çok tatlı konuşuyor. Ashley' de göründüğü gibi değil çok tatlı...

    YanıtlaSil
  58. ben ce cok güzel müzik kerem zaten bir no

    YanıtlaSil
  59. Çok güzel zac vannessayı çok yakıştırıyorum ben arda karataş zac len vanessayı çok seviyorum
    ılove you hıgh school musıcal

    YanıtlaSil
  60. bu şarkı benden onura olsun o beni seviyomu onu bile bilmiyorum ama olsun buarada ben kardelen girer işallh ama girmiyceni biliyorum am napalım

    bu arada size bi stareji oyunu dı veriyim;
    www.sanalika.com

    YanıtlaSil
  61. ya troy ve gabriella yı çoooooooooooooooook seviyorum gabriela yani venessanın yerinde olsam yaaa

    YanıtlaSil
  62. I love keremcem Ilove you hsm.yha sprrrrr!bn bu grubu çoooook seviorum hele bu şarkısına bayılıyorum keremcem de bunu türkçeye çevirmeiş ve renklendirmiş bnce sprrr...

    YanıtlaSil
  63. I love keremcem Ilove you hsm.yha sprrrrr!bn bu grubu çoooook seviorum hele bu şarkısına bayılıyorum keremcem de bunu türkçeye çevirmeiş ve renklendirmiş bnce sprrr...

    YanıtlaSil
  64. troyya aşıgım onu çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  65. ben şevval troyu çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil
  66. ya bikere aşkım maşkım noluyo onlar sizin yüzünüze bile bakmazlar

    YanıtlaSil

Bi Güzellikte Sen Kat...