16 Kasım 2007 Cuma

Bi kaç güzel ( aslında süperler ) şiir

Azcık Şiire dönelim biraz demi :)


Yüreğim Sana Aktı!..

Bir masa, bir sandalye…
Sırtı dönük bir adam…
Aramızda…
Gözlerin bana bakıyordu…
Bakamadım…

Hissederdi yüreğim, seninle beraber
Tutuşan bir göldü gönlüm, içimde,
Bir su damlası, sana aktı, kalbimde…
Sonsuza dek yitirilmiş birşeyleri
Bulur gibiydi kalbimdeki çöl
Gözlerin bana baktı…
Ben utandım…..
Yüreğim sana aktı…

Kutup yıldızı olsam
Hiç üşümezdim kuzeyde…
Küçük ayı olsam
Büyük ayıdan korkmazdım gökyüzünde….
Gözlerin bana baktı
Utandım…
Misinanım ucuna bir umut bağlandı…

Ben ayakta, sen ayakta
O sırtı dönük adam yine aramızda…
Düşmanımız zaman,
Çıktım gözlerinin bana baktığı dört duvardan
Arkama bile bakmadan
Seni geride bırakan İstanbul
Düşmanım Korukent’e uzayan yollar……

Misinamın ucuna bağlı umudumu alıp yanıma
Çıktım sen olmadan
Bana bakan gözlerini bırakmadan
Yolu sevgiden geçen birileriyle
Birgün buluşmak umuduyla…..

Semra Bakan





________________________________________





Düşüme Düştün

ne zaman düştün sol yanıma da, vuruldum sözlerimden
benim yazım değilsin, korkarım kışım da
tenimde çıldırmış bir dilek tutuşturur iliklerimi
sen ateşsin
saat 17:28
kimbilir, şimdi neredesin

yoruldum korktuğum yangınlara yakalanmaktan
suya düştü intihar, boğuldu son bakış
kimi istesem uzaktır kıyı boyları
vedalar alnıma işlenmiş, nakış nakış

aşk! Sevdiğim ama dokunamadığım çiçek
kulaç attığım dalgalara sıkıştı haykırışım
gitmeyi öğrettiler bana, kalmak nasıldır..?
nasıldır bir göğüste endişesiz uyumak..?
yırttığım takvim yapraklarında ağlıyor çocukluğum
söylesene, nasıldır dudaklarını bir dudakta uyutmak..?

ne zaman girdin aklıma da, karıştım gecelerde
benim sevdam değilsin, korkarım sevenim de
yürekte şaha kalkmış bir arzu ıslatır dilimi
sen havasın
saat 22:16
kimbilir, şimdi hangi kuytudasın

arındım ve çözüldüm geçmişin kirli nefesinden
geceye düştü uyku, titredi acı soluk
kimi çağırdıysam, kapalıdır seslerinin yolu
üşümeler içimden akıyor, oluk oluk

tutku! Bildiğim ama gösteremediğim resim
akıttığım renklere takıldı gül yüzlü uçurtmam
susmayı öğrettiler bana, konuşmak nasıldır..?
nasıldır, bir sesin içinde bağdaş kurup dinlenmek..?
yitirdiğim öpüşlerde yanıyor sevgilerim
söylesene, nasıldır bir yüreğin içinde demlenmek..?

ne zaman geldin yanıma da, dağıldı hüznüm
kaçarım değilsin, korkarım tutanım da
sen topraksın
saat 22:39
kimbilir, şimdi hangi duygunun uykusundasın

PELİN ONAY





____________________________________-







Seni Düşünüyorum

Gizlice buluşan
İki sevgilinin fısıltısı gibi
Yağmur yağıyor dışarıda.
Ben / seni düşünüyorum...

Camda,
Billur damlalarıyla
Dansediyor yağmur.
Diniyor toprağın suya hasreti,
Kucaklaşıyor gibi
Gökyüzüyle toprak.
Ben / seni düşünüyorum.

İnsanlar
Yine bir koşturmaca içinde.
Herkes bir umudun peşinden gidiyor.
Kimi / umutla
Bekliyor ağır bir hastanın başında,
Dinliyor nefesini,
Korkarak ölümünden sevdiğinin,
Ağlıyor.
Ben / seni düşünüyorum.

Herkes bir uğraşı,
Herkes bir telâş,
Herkes bir umut peşinde.
Ben,
Sadece seni düşünüyorum.
Bilmiyorum / dünyada
Seni düşünmekten başka bir şey,
Çabam da yok zaten bu konuda.
Senden başka hiçbir şeyi
Umursamıyorum.
Seni düşünüyorum,
Seni düşünmeye
Devam ediyorum.

Kâmuran Esen





__________________________





İmkansız Aşk

Bir yaz yağmuruydun sen.
Yağdıkça ruhuma tatlı esintiler getiren.
Ama bir o kadar da yokoluşlar,acılar veren.
Sana ulaşmak imkansız,
Çünkü imkansız bir aşksın sen.
Sana ulaşmak,ah sana ulaşmak...
Nasıl söylesem ki sevdiğimi.
Söylersem kaybederim seni,
Bilirim.
Kimbilir susmak çözümdür belki.
Susup uzaklara bakmak,
Uzaklar olmak.
Belki bir gün bir yerde...
Oysa hayali bile güzel senin olmanın,
Sana ölesiye dokunmanın,
Ve korkusuzca seni sevmenin.
İmkansızlık mısın sen,
Yoksa sen mi imkansızsın?
Sen imkansız bir aşksın.
Derin uçurumlarda,
Kaybolup giden zamanda,
Yorulmaksızın büyüyen bir aşk.
Her seferinde bunu düşünmek,
Azgın dalgalarla boğuşmak gibi,
Acı çekerek ölmek gibi bir şey.
Seni sevmekten korkuyorum,
Sana kendimi anlatmaktan.
Biliyorum sen de çekip gidersin,
Beni yapayanlız bırakarak,
Hem de hiç acımaksızın.
Sen ulaşılması imkansız bir aşksın,
Bu yüzden seviyorum ya seni.
Sen bunu bilmeyip, hissetmesende...

SEVGİN


şiirleri izedebiyat.com da buldum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi Güzellikte Sen Kat...