22 Ağustos 2012 Çarşamba

gnctrkcll facebook bedava konuşma hatası çözümü

Turkcell gnctrkcll'den facebook sayfasını beğen günlük 30dk tıkla konuş yada bedava konuş kampanyası var . Bu kampanyada şu adresten gerekli yerleri doldurarak günlük ilk etapta 30dk sonrasında paylaşım yaparsanız bir 30dk daha bedava sonrasında konuşma yapmak isterseniz her 30dk ya 30krş'luk bir ödeme yapıyorsunuz.

Ben bugüne kadar bu servisi sorunsuz bir şekilde  kullanıyordum ama bugün bir sorunla karşılaştım herşey oluyor fakat bir türlü arama gerçekleştirilemiyor bedavakonuşma olmuyordu . İş başa düştü ve bu sorunu kendim çözebildim tabi bu yazının asıl amacıda siz okuyucularıma tabi özellikle içlerinde biriciğine :)  bu çözümü adım adım anlatabilmek ve bedava dakikalarınıza tekrar kavuşmanızı sağlamak. Açıklamalarda ki resimleri üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.

Adım bir ; Turkcell ana sayfasına gidin ve en sağ köşede online işlemlerden bireysele tıklayın. Aşşağıda kutu içine alınmış yer


Adım iki ; Şu anda giriş sayfasındasınız telefon numarasını yazın ve şifreyi sayfada yazdığı gibi alıp sisteme giriş yapın

Adım üç ; En sağda "Webmesaj" sekmesi var onun üzerine gelin ve açılan yerden TıklaKonuş'a tıklayın.




Adım dört ; Resimde de gördüğünüz gibi açılan sayfada kutuya görüşmek istediğiniz kişinin numarasını yazın ve arayın sorunsuz bir şekilde bedavakonuşacaksınız ;)



Herhangi bir sorununuz olursa burdan yorum ile sorun elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım tabi teşekkür yorumlarında makbule geçer ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi Güzellikte Sen Kat...