25 Temmuz 2012 Çarşamba

Enformasyon memuru nedir -ne iş yapar- ne kadar maaş alır

Enformasyon memurluğu nedir ,ne iş yapar , ne kadar maaş alır nette tam bilgi malesef yok bende araştırmasını yaptım ama malesef yine net birşey bulamadım onun yerine beni tatmin etmeye yakın birkaç mesaj okudum forumlarda onları alıntılayıp sizinle  paylaşmak istedim



Enformasyon Memuru nedir - ne iş yapar ( Link )

enformasyon memuru afet yönetim merkezi bünyesinde bulunduğundan a.y.merkezinin iş ve işlemlerini yürütür. bu konu oldukça geniş. müdürlüklerin yapılanma sistemlerine baktığımızda aynı birimde görev yapan başka memur yok. mükendis, sosyal çalışmacı falan... yani görev tanımı tam olarak yapılmamış bir görev. afet yönetim merkezinin 7 gün 24 saat çalışması gerektiğinden ve birmde başka personel bulunmadığından bu işi yapmaları gerekiyor. googlede arama yaptığınızda bazı yabancı kaynaklarda görev tanımı ile ilgili bazı ip uçları veriliyor. en doğrusu enformasyon memuru bulunan illerle irtibata geçerek ortak payda bulunabilir. ve yaptığım araştırma sonucunda illerin yüzde 99'unda 24 saat çalışmaktalar. yani nöbet sistemi arama kurtarma ekibi gibi.

 Enformasyon Memuru ne kadar maaş alır ? ( Link )



Bir memurun maaşı : benım dıl tazmınatı b duzeyı cocuk yok 1 572 tl
Bir diğer memurun maaşı :( çocuksuz ve tazminatsız ) 1540 TL


Daha ayrıntılı  bilgi için vereceğim forumu  şiddetle okumanızı  tavsiye ederim , forumda soru sorabilirsiniz yada memurlarla iletişime geçebilirsiniz, buyrun forum burdan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi Güzellikte Sen Kat...