31 Mayıs 2008 Cumartesi

Kurtlar Vadisi - Öldümde UYANDIM




Kurtlar Vadisi Pusu’nun 15 mayıs akşamı yayınlanan 38. bölümünde Memati kıyıda aracından müzik dinlemişti. Kurtlar Vadisi fanatikleri bu şarkıyı oldukça sevmiş gibi görünüyor.
İzleyemeyenler ve tekrar izlemek isteyenler için o sahnenin videosunu, şarkının adını ve sözleri ile birlikte yükleme adreslerini yazının devamında bulabilirsiniz…
İşte “Öldüm de Uyandım” şarkısının sözleri:
söz: Ömer Lütfi Mete
müzik-düzenleme: Gökhan Kırdar
solist: Gürkan Uygun (Memati Baş)
‘Öldüm De Uyandım’
bu şehir girdab gülüm
girdab ta mehtab gülüm
feleğin bir suyu var
su değil kezzap gülüm
su değil kezzap
yezidin harcı zulüm
yiğidin burcu ölüm
feleğe dayandım gülüm
öldüm de uyandım gülüm
öldüm de uyandım









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi Güzellikte Sen Kat...