12 Ocak 2008 Cumartesi

Badem Özlem Tekin - Kalpsiz



Önceki senelerde internetde hayranlarıyla buluşan badem grubu bu sene bir albüm çıkardı. İlk klibini ise Özlem tekin düetiyle kalpsiz adlı parçasına çekdi.

Klib: Burdan


Web Sitesi: Badem






Şarkı Sözleri -Kalpsiz

2. ayrılık zor geldi bana
Sensiz olmadı anladım geç olsa da
Yalnız mısın sende sensiz gecelerde
Hiç düşündün mü ne yaparım diye
Bir adım önüm sensiz gözükmüyor
Kalbimdeki düğüm sensiz çözülmüyor sensiz çözülmüyor
Yollardasın evsiz mutlu musun bensiz
Söyle bana sebepsiz biter mi aşk?
Yollardayım evsiz bin dertliyim sensiz
Söyle bana sebepsiz affeder mi aşk?
Eski sevgili merak edilmez mi?
5 senelik aşk unutup silinmez ki
Korktum aramaktan başkası çıkar diye
Hep tanrıya sordum seni iyi misin diye
Bir adım önüm sensiz gözükmüyor
Kalbimdeki düğüm sensiz çözülmüyor sensiz çözülmüyor
Yollardayım evsiz bin dertliyim sensiz
Söyle bana sebepsiz hapseder mi aşk?
Yollardasın evsiz mutlu musun bensiz
Söyle bana sebepsiz biter mi aşk?
Nerdesin yine yolculuk nereye
Telefonda sesin ısıttı ya işte
Sinirle topladım tüm eşyalarını
Ne olur almaya gelme
Bırak izlerin kalsın bende
Yollardayım evsiz bin dertliyim sensiz
Söyle bana sebepsiz affeder mi aşk?
Yollardasın evsiz mutlu musun bensiz
Söyle bana sebepsiz biter mi aşk?
Kalpsiz Kalpsiz Kalpsiz …
Sen ağlama dedim hani dönecektin
Bir damla gözyaşımı silmeye bile gelmedin.

24 yorum:

  1. yha süper ötesi bi şarkı tebrikler

    YanıtlaSil
  2. harika bi şarkı.çok beğendim.üst üste 40 kere dinlemişimdir...

    YanıtlaSil
  3. keşke bu kadar mükemmmell sözleri olmasa..hiç dikkat etmeden dinlerim şarkıların sözlerini ama bunu o şekilde dinlemek imkansızz oldu..kaç kez dinledim bilmiyorum,gerçekten çok iyi

    YanıtlaSil
  4. mükemmel bi şarkı yaa sözü müziği hem çok kaliteli hem de dile dolanıo ritmik ben de üst üste kaç kere dinlemşmdir hala da dinlerm, özlem tekinin ne kdr gzl bi sesi varmış böle yaa.
    "sinirle topladm eşyalarını, noolur almaya gelme,BırakİzleriNKalsınBende."

    YanıtlaSil
  5. gerçekten tam anlamıyla mükemmel bi ses ve mükemmel sözler cok anlamlı ve inasni düşünmeye itiyo...

    YanıtlaSil
  6. yaaaaaaaaaaa
    süperrrrrrrr

    YanıtlaSil
  7. sözler müzüikle kaynaşıp ayrı bir içtenlik katmış,hareketli seven için hareketli,slow seven için slow her tarafa çekilebilecek tarzda bir müzik...ama sonda ki şiire anti parantez açmak gerekir bence >ßy t£o-m£TiN<

    YanıtlaSil
  8. süper şarkı yha KALPSİZZZZZZZZZZZZZZZ

    YanıtlaSil
  9. siz harikasınz yaaa.süper olmuş!! dinlediğim en ii şarkıydı bu çok içtenlikle söylüyorum...

    YanıtlaSil
  10. ya gerçekten çok süper bi çalışma

    YanıtlaSil
  11. ya süper ötesi bi ses süper sözler süper bi uyum ya özlem tekin zaten süperdi bademle çok uymuşlar.. 5 senelik aşk unutulup silinmezki..

    YanıtlaSil
  12. Ya tarzım değil ama süper ve ötesi bir şarkı.. hasta kaldım zaten Özlem Tekin'i severim.....Harika bir şarkı..sözler müzik vs. uyum harika klip süper başka söz yok ya..

    YanıtlaSil
  13. superrr bir sarkıı bayıldım diyebilirimm cok basarılar emeği gecenlere tesekkurler....

    YanıtlaSil
  14. harika bir şarkı süpper

    YanıtlaSil
  15. süperrrrrrrr Esra seni çok seviyorummmmmmmmm

    YanıtlaSil
  16. yaaa mükemmel bi şarkı sözleri okadar etkileyiciki ...dinlerken beni aldı götürdü ....şarkıyı her dinlediğimde ağlıyorum :) süper olmuşş..çok beğendim..

    YanıtlaSil
  17. ya harika bu şarkıyı her dinlememde gerceklerle yüzleştim

    YanıtlaSil
  18. boktan bi şarkı siz kimsiniz hiç güzel değil özlem tekin göt kadar boyuyla hiç yakışmamış oraya sana lafım yok badem ama o yosmanın ne işi vardı orda be abi?

    YanıtlaSil
  19. bence harikanında ötesi olmuş hiç kimseye laf düşmez...

    YanıtlaSil
  20. her eve geldiğimde bilgisayar açtığımda ilk işim bu şarkıyı açmak olur çünkü çok güzel şarkıyı dinlerken sanki dikkatsiz dinliyorum gibi şarkıyı ezberleyemedim yazıp ezberlemeye çalışıyorumm çünkü bu şarkı öyle bi yazılmış ki...

    YanıtlaSil
  21. ya ben bukadar güzel harika bi şarkı görmedim dinliyorum dinliyorum bi türlü doyamıyorum harikaaaaaaaa.......

    YanıtlaSil
  22. bnce süper bi şarkı şahsen bayıldım gerçi özlem tekin we bademden beklenir ama nse

    YanıtlaSil
  23. özlem tekin türkiyenin 1 numaralı bayan şarkıcısı sesi dünyalara bedel o sözle anlatılıcak biri değil k. maraşa gelse konsere yürüyerek gene giderim

    YanıtlaSil
  24. Bu sarki sanki bana yazilmis.. Su an aynen boyle hissediyorum. Iyiki sarkilar var!!

    YanıtlaSil

Bi Güzellikte Sen Kat...