20 Aralık 2007 Perşembe

Keremcem High school musical şarkı sözleri

İçimdeki müzik sensin
Benim için bir zamanlar hayaldin
Gördüğüm rüya sendin
Hayal değil seni şimdi buldum
Aşık oldum içimde ritmi duydum Ve sen ve ben düşünmeden
bu şarkının sözlerinde kaybolduk
Bağlandık ritmi duyduk o anda görünce
ımmm
Seni görünce

Ben aşkını istedim
Hep seni bekledim
İçimdeki müzik sensin
Seninle doğmuş gibiyim hep seni bekledim
Çünkü duyduğum müzik sensin
...

İçimdeki müzik sensin
Tanışmadan çok önce seni hissettim
Sen geldin
İlk kez böyle oldum içimde
Ritmi duydum
Aşk müzik gibiydi
Senle aşk müzik gibi bu bildiğim herşeyden önemli
Seni duymak senle olmak artık yalnız değilim seninleyim

Ben aşkını istedim
Hep seni bekledim
İçimdeki müzik sensin
Seninle doğmuş gibiyim hep seni bekledim
Çünkü duyduğum müzik sensin
....

İçimdeki müzik sensin


Şarkının klibini izlemek için buraya gidebilirsiniz.

7 yorum:

  1. slm ben high school musical bayılıyorum başka şarkılada koyabilrdz bomba olur

    YanıtlaSil
  2. Şimdi yeni bi başlık açtım oradan videoları izleyebilirsin ve bir kaç tanede resimlerine ulaşabileceğin adres yazdım.... :) [Link : http://bilgiguncem.blogspot.com/2007/12/high-school-musical-derlemesi.html ]

    YanıtlaSil
  3. süper sesim :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel zaten keremcem ne yaparsa yapsın çok güzel oluyor aşkım

    YanıtlaSil
  5. süper yaaaaaaa keremcem harikasın kim tutar seni

    YanıtlaSil
  6. Ya varya hgh scool musical a bayılıom ya encok basketbolcu cocuğa ve sewgilisine ya cooook güzel yaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. ya ben bu filme bayılıom yani high scool musical ya encok basket bolcu cocuğu ve sewgilisini

    YanıtlaSil

Bi Güzellikte Sen Kat...