9 Kasım 2007 Cuma

Türkçe Bedava Hosting ( ogameclub.org )



Türkçe bedava hosting sağlayan bir site tanıtalım dedik. Zaten ben de o nu kullanıyorum dikat ettiyseniz Nese tanıtıma gelelim ===>
299mb lık web alanı php destekliyo 6gb aylık transfer 3 tane mySql veri tabanı, eğer domaininiz varsa domain ekleyebilirsiniz, 29 tanede otomatik scrip kurulumu tabiki ftp adresi, php myadmin, güvenlik için oldukça güzel olan şifre korumalı dosya oluşturabilme ve byehost güvencesi heraldede bu kadar özelilik yeterde artar birde ayda 1 kez cpanelinize girmelisiniz siteniz kapanabilir bende söylemesi.
En çok sevdiğim yönü iste destek için forumu olması. Sitenzii kurduktan sonra seonuza da ihmal etmeyin. Şimdiden kolay gelsin


Bu yazıyı okuduysanız ilginizi çekebilir:404 hata sayfası yapımı

3 yorum:

  1. sağol işime yarıyacaktır umarım

    YanıtlaSil
  2. ben tam 1 yıldır kullanıyorum ve işime yarıyor. Şu an kendi domainimi aldım ve kullanıyorumm

    YanıtlaSil
  3. http://site300.0lx.net

    Aynı işlevi kullanıyor.Sizide bekliyorum :) Buda benimki destek forum sayfamızda var bekleriz :)

    YanıtlaSil

Bi Güzellikte Sen Kat...