12 Kasım 2007 Pazartesi

Blogspota sitemap eklemek


Blogspota sitemap eklemek



Çok kolay olduğunu söyliyim ilk önce fazla bişey yapmanıza gerek yok . Şu sayfadaki anlattıklarımdan farklı olarak siteyi tanıtma mevzusunda meta tag ile tanıtmayı seçeceksiniz orda size verdiği kodları blogspotda şablon > html düzenle deyin ctrl+f diyip< head >( boşluklar yok )diye aratın sonra verdiği kodları ardına ekleyin ve sitenizi tanıtmış olcaksınız ... Sıra sitemapı google bildirmeye geldi verdiğim linkteki anlatımda olduğu gibi sitemap adresini yazcaz ama adres olarak siteadı.blogspot.com/atom.xml olcak (örn: http://bilgiguncem.blogspot.com/atom.xml ) ve artık blogspotunuz size daha hayırlı olacak iyişallah :)

3 yorum:

  1. sağolasın
    çok faydalı bi bilgi
    bende nasıl yaparım diye arayıp duruyordum, buldum en sonunda

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    blog u nereden meta tag ile tanıtıyoruz..
    bi ara görmüştüm ama şimdi bulamıyorum :s
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. http://www.google.com/webmasters/ adresten sitemap eklerken tanıtım istiyecektir kendisi nasıl yapacağınıda belirtiyor zaten

    YanıtlaSil

Bi Güzellikte Sen Kat...