12 Aralık 2007 Çarşamba

Fıkra Değil Gerçek

Fıkra Değil Gerçek başlıklı bir yazı geldi mailime onu size aktarmak istiyorum...


FIKRA DEĞİL

YAŞANMIŞ GERÇEK OLAY

Adamın biri arabasıyla giderken yolda bir yolcu
alır arabaya ve adam arka tarafa
biner.....

şöför;

- eee hemşerim kimsin nereye
gidersin...der....

yolcu;

- ben Azrailim..canını almaya geldim
der......

şöför alaycı bir tavırla

- sen mi Azrailsin..yaw senin gibi Azrail olurmu hiç
der....

-yolcu sakin bir tavırla sen daha önce Azrail gördünmüde tarif
ediyorsun
der...ve ekler yolcu....

- inanmadın bana öylemi....

Şoför;

- inanmadım tabii der......yolcu

- o zaman 200 metre ileride bir adam daha
alacaksın der.....

gerçekten de adamın dediği gibi şöför 200
metre ilerde bir yolcu daha alır..

ama yolcu ön tarafa oturur...olaylar bundan
sonra daha da > enteresanlaşır.....

-şöför yanındakine...

- ee sen kimsin nereye gidersin
der....

öndeki;

- abi ben merkezde biryerde indirirsen çok
sevinirim adım felanca der......

şoför;

- yaw şu arkadaki adam bana Azrailim
diyo görüyonmu şu herifi
hem iyilik ediyoz hemde dalga geçiyor zibidi
der....

öndeki arkaya bakar ama kimse
yoktur....

öndeki;

- abi arkada kimse yokki.....

şöför hışımla arkaya bakar
ve

- körmüsün be adam arkada oturuyorya
der.....

öndeki arkaya bir daha bakar
ve

- abi senin kafan iyimi yoksa dalga mı
geçiyorsun der...bu sefer arkadaki söze
girer....

- gördünmü der öndeki beni ne
duyabilir nede görebilir der şöföre.

şöförün bir anda dizlerinin bağı
çözülür bet beniz atar....

arkadaki şöföre;

- hadi der arabayı kenara çek 2
rekat namaz kıl canını alacam der.....
şöför ağlamaklı çaresiz
bir şekilde arabayı kenara çeker ve iner
arabadan.....
sonra....

sonra ne olmuş
biliyormusunuz?????

adamlar arabayı aldığı gibi
kaçmışlar.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi Güzellikte Sen Kat...